Skip to main content

بایگانی ماهانه ارگ ایران همراه تعداد نوشته ها

هفت نوشته تازه ارگ ایران

انوش راوید و ساختار اداری ایران از برخوردها و مراجعه های شخصی من در ادارات است.  بمنظور بهبود کیفیت کار اداری،  و تلاش برای اتوماسیون تحت وب ادارات مطالبی را می نویسم،  و امیدوارم مورد توجه و اظهار نظر مردم و مجلس و دولت قرار گیرد.

انوش راوید و ساختار اداری ایران

انوش راوید و ساختار اداری ایران
تصویر انوش راوید در یک اثر تاریخی،  عکس شماره 3227  در اینجا.
انوش راوید و ساختار اداری ایران
لوگو تاریخمند و اندیشه ورز شوید،  عکس شماره ۱۶۰۷.
برگه 1238 پیوست لینک زیر است:
انوش راوید و ساختار اداری ایران

فهرست انوش راوید و ساختار اداری ایران

       نوشته های بیشتر انوش راوید و ساختار اداری ایران را در جستجوی ارگ ایران بیابید،  ممکن است مطلب مورد نظر شما در برگه های دیگر باشد،  و یا در این فهرست بروز نشده باشد.
……………
انوش راوید و ساختار اداری ایران

انوش راوید و ساختار اداری ایران

برگه انوش راوید و ساختار اداری ایران بزودی پست می شود
…………..
انوش راوید و ساختار اداری ایران

توجه و مهم

   مهم:  ایران برای همه است،  برای آینده ها،  فرزندان و نوه ها و همه آیندگان،  هر جا مشکل و بدی و گره و پیچ و دردسر دیدیم،  باید از آن بگوییم و بنویسیم،  و مورد گفتگو قرار دهیم تا برطرف شود.  سیستم اداری باید بگونه ای عمل کند،  که تعریفهای خوب از خود در جامعه بگذارد.
   پرسش از عموم:  آیا شما تاکنون درباره مشکلهای اداری و ساختار اداری نامه به مجلس و دولت نوشته اید؟  اگر مشکل دیدید و یا داشتید،  چرا نامه ننوشتید و اقدام نکردید؟
   توجه:  ایران بشدت در خطر ترفندهای استعمار و امپریالیسم است،  همه باید برای رویارویی با دشمنان تاریخی ایران آماده باشیم.  ساختار اداری کشور یکی از پایه های مهم برای مبارزه با استعمار و امپریالیسم است،  بهمین جهت باید هر چه بیشتر از مشکلات این ساختار گفت و نوشت،  تا آمادگی بیشتری برای این دفاع تاریخی پیدا شود.
#آپارتاید_اداری
انوش راوید و ساختار اداری ایران
      #آپارتاید اداری یعنی در ادارات متوجه شویم،  که مراجعه کننده را غیر هموطن و یا از نژاد پست بدانند،  و با او برخوردهای خشن و زشت و غیر اخلاقی کنند.  یا با قوانین مختلف غیر اصولی،  نسبت به مردم سخت گیری اشغالگران را کنند.  هیچ راهنمایی و راه اندازی در کار مردم انجام نشود،  و بطور کلی دست و پای مردم را با دستورات غیر ملی و پول خواهی بسته باشند.  آپارتاید اداری در کشورهای اشغال شده انجام میشود،  مانند کشورهای سرمایه داری عقب افتاده،  که بطور غیر مستقیم در اشغال امپریالیسم هستند.
……………
   برچسبها:  انوش راوید، ساختار اداری ایران، ساختار اداری, آپارتاید اداری.
………….
انوش راوید و ساختار اداری ایران
مستندهای مربوط
مستندهای بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری
    آزار و قتل عام مسلمانان، توسط بوداییان تندرو در کشور میانمار یا برمه سابق به اوج رسیده است. مسلمانان روهینگیا میانمار، که از طرف دولت این کشور از حقوق شهروندی محروم شده اند، به عنوان اقلیت دینی که در معرض بیشترین ظلم های انسانی در جهان قرار دارند معرفی شده اند مشروح در http://arq.ir/450
……………………….
    توجه ۱:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای انوش راوید،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
   توجه ۲:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید.  در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه ۳:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند.
 
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x