Skip to main content

بایگانی ماهانه ارگ ایران همراه تعداد نوشته ها

هفت نوشته تازه ارگ ایران

چگونه دیدگاه خود را بنویسیم باید از آموزشهای مهم در سیستم آموزشی ایران باشد،  همه ما می دانیم و دیده ایم که بیشتر مردم نمی دانند و نمی توانند چگونه دیدگاه و نظر خود را در هر مکان بنویسند.  روش نوشتن دیدگاه در یک وب در یک دفتر خاطرات و یا در یک مکان تاریخی و موزه چگونه و چطور است را یاد بگیریم.

چگونه دیدگاه خود را بنویسیم

چگونه دیدگاه خود را بنویسیم
تصویر نوشتن یادگاری بر پیکره آثار تاریخی جرم است،  عکس شماره 7261.
چگونه دیدگاه خود را بنویسیم
لوگو آزادی اندیشه و قلم اینترنتی را پاس داریم،  عکس شماره 1608.
این برگه بشماره 1067 پیوست لینک زیر است:
چگونه دیدگاه خود را بنویسیم

روش چگونگی کامنت و دیدگاه نویسی

      درود به همه عزیزان کامنت نویس،  بویژه در این پست،  که پان ترکها و پان فارسها الکی نه پانهای واقعی،  بیکدیگر اهانت می نویسند،  روزانه مجبور به حذف چند نظر اهانت دار هستم،  که این خوب نیست.  درباره نوشتن نظر دقت نمایید و لطف کنید:
 1 :  آزادی اندیشه و بیان را در نظر بگیرید،  بدون درک این آزادی هیچی نخواهیم شد،  آزادی دلیل بر اهانت بدیگری نیست.
  2 :  نوشته شما اهانت نداشته باشد،  چه به فارس یا ترک یا غیره،  اگر نظر شما اهانت داشته باشد تایید نمی شود،  در هیچ وبسایتی تایید نمی شود.
  3 :  کامنت شما دو سه خط بیشتر نباشد،  اگر قرار است دو سه صفحه کامنت بنویسید،  بهتره یک وبلاگ دایر کنید،  در آنجا هر چه می خواهید بنویسید،  و لینک آنرا اینجا قرار دهید.
   توجه کنید:  درباره نظر نوشتن دانش و اطلاعات خود را بالا ببرید،  در اینترنت پر از طریقه نظر نوشتن است.
   دقت کنید:  نوشته این صفحه و این وبلاگ یک نظر و برداشت تاریخی،  و یک زاویه دید به تاریخ است.  شما هم می توانید وبلاگی باز کنید،  و نظرات تاریخی خود را بنویسید.  نوشتن در هر سطح و دانش باعث بر پار شدن اینترنت بزبان پارسی است،  و خیلی عالی است.  پاینده باشید.
 چگونه دیدگاه خود را بنویسیم

شرایط نوشتن

   لطفاً قبل از نوشتن نظر، پرسش، درخواست، و غیره،  به نکات زیر توجه داشته باشید،  تمامی این نکات برای تسریع در پاسخگویی می باشد،  پس خواهشا تمامی موارد را رعایت کنید.
  1 ــ  ابتدا پرسش خود را در جستجوی وبسایت بنویسید.
  2 ــ  سپس بخش و صفحه های مربوط را به دقت مطالعه کنید.
  3 ــ  از جملاتی دارای لحن عصبانیت، خودمانی و… پرهیز فرمایید.
  4 ــ   کوتاه و خلاصه و موضوعی باشند،  تا باعث سرعت پاسخ دهی شود.
  5 ــ  ایمیل ها و نظرها را فینگلیش یا به انگلیسی ننویسید،  زیرا زمان می برد.
  6 ــ  از افزودن کلمات اهانت آمیز خودداری کنید،  زیرا سیستم حذف و ایمیل بلاک می شود.
   مهم:  مطالعه و پاسخگویی به نظر و پرسش شما،  ارتباط مستقیم با رعایت تمام قوانین فوق دارد،  در صورتی که هر یک از موارد بالا رعایت نشود،  با کمال تاسف ایمیل و نظر شما بدون مطالعه و پاسخ حذف خواهد شد.
      در همه جا،  با حفظ محیط دمکرات،  دیدگاه خود را بگویید و بنویسید،  و سعی نمایید تخصصی و تخصصی تر شوید،  ولی گمان نکنید آنچه که می دانید،  حتماً درست است،  چه بسا کاملاً اشتباه باشد.  علم پایانی ندارد،  و ما هنوز اول و اول راهیم،  و هر آن علم تغییر می کند و تکامل و رشد می یابد.
      هر شخصی که می خواهد نظر بنویسد و پرسش نماید،  بیشتر تأمل و دقت کند،  تا در کل بهره خوبتری حاصل شود.  کسانیکه فوری و هر لحظه ای و هر دمی،  نظر و پرسش دارند،  سعی نمایند با مطالعه بیشتر تارنمای ارگ ایران یا هر وبلاگ دیگر،  تخصص خود را بالا ببرند،  و پرسشهای تخصصی تر کنند.
چگونه دیدگاه خود را بنویسیم

اول جایگاه و بعد مسیر

چگونه دیدگاه خود را بنویسیم
      این موضوع خیلی مهم است،  که اول جایگاه،  و بعد مسیر دید،  نسبت به موضوعات و مشکلات چگونه باشد.  یعنی هر کسی دنیا را از جایگاهی که نشسته نگاه میکند،  مسلم است که نظرها فرق دارد.  عکس شماره 7260.
چگونه دیدگاه خود را بنویسیم
مشکل گاوها نیستند
      اتیوپی 54 و سودان 42 میلیون گاو دارد،  ولی از کشورهای فقیر دنیا هستند!  هلند 11 میلیون گاو دارد،  ولی کلی از لبنیات جهان را تامین میکند!  مهم:  مشکل گاوها نیستند،  مشکل دانش و بینش آدمهای اداره کننده و… است.
چگونه دیدگاه خود را بنویسیم باید از آموزشهای مهم در سیستم آموزشی ایران باشد
تصویر طرح برای داشتن و نوشتن دیدگاه،  عکس شماره 7434.
      داشتن و نوشتن دیدگاه و نظر  خوبست،  اما باید متوجه،  سطح دانش و تحصیلات،  درک و شناخت موضوعی،  ضریب هوشی و نظم فکری،  سابقه و تجربه خود هم بود.  اگر هر کدام از اینها به حد بالا و مورد نیاز نباشد،  آنگاه نظر مغشوش میشود،  و در طول زمان زندگی فرد دیدگاه هایش تغییرات کلی میکند.  در نهایت شخص از نظرهای گذشته خود بر میگردد و شاید به آنها بخندد،  و دیگران هم به او بی اعتماد میشوند.
……………
   برچسبها:  تماس انوش راوید, یاران ارگ ایران, روش نظر, چگونگی کامنت, دیدگاه نویسی, شرایط نوشتن, حفظ ارزش.
………….
چگونه دیدگاه خود را بنویسیم
مستندهای مربوط
مستندهای بیشتر را در آپارات و نماشا لینک آن در ستون کناری ارگ ایران
#یلدا_مبارک و تقاضا از مردم برای تلاش جهت #ثبت_جهانی یلدا و #جشنهای_ایرانی، مشروح در http://arq.ir/139
* * * * * * * * * *
……………………….
    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای ارگ ایران،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین عکسها و مطالب ارگ ایران را بیابید.
   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجوهای ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید،  و در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند.
   ــ  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید.
برای دریافت فهرست منابع نوشته ها،  در بخش نظرات زیر برگه مورد نظر پیام بگذارید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابولفضل
1 سال قبل

خیلی چیزها یاد گرفتم 



1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x