Skip to main content

بایگانی ماهانه ارگ ایران همراه تعداد نوشته ها

هفت نوشته تازه ارگ ایران

تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران مهمترین موضوع درک و دانش و بینش از آن است که باعث پیشرفت و کمال یا عقب ماندگی یک شخص و یا یک ملت میشود.

تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران

تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
تصویر انوش راوید در خرابه های شهر قدیمی بیاضه،  در اینجا،  عکس شماره 3649.
 این برگه بشماره 1071 پیوست لینک زیر است:
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
لوگو عقلانیت و انسانیت پیشه کنید،  عکس شماره 1622.
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
     در طول تاریخ تا قبل از قرن گذشته،  تحقیق و تعلیل درباره هدفمندی یا بی هدفی جامعه سخت،  و نیاز به داشتن درک درست از تاریخ بود.  بمرور درباره تاریخ هدفمندی و بی هدفی ایرانیان تحقیق می کنم و می نویسم.  اما اصولاً برای پژوهش در این تاریخ نیاز است،  ابتدا هدفمندی و بی هدفی را شناسایی کنیم،  که چه هستند،  برای همین از این قرن حاضر و مثال هایی شروع می کنم.
 امروزه برای اینکه ببینیم،  که ایرانیان هدفمند یا بی هدف هستند،  و میزان آن در جامعه چقدر است،  ابزار زیادی در دست داریم.  یکی از این ابزارها اینترنت،  امثال فیسبوک و تلگرام و اینستاگرام و غیره است.  در اینجاها براحتی ایرانیان خودشان را نشان می دهند.  یک جامعه شناس در یک جمع بندی از نوشته ها و عکسها براحتی می تواند،  پندارها و کردارها و رفتارها و غیره را تشخیص دهد،  و جدول بندی و علمی نماید.
جدول زیر برداشت من از شبکه های اجتماعی مجازی است
100 درصد مردم در شبکه ها
وابسته به اجنبی
اندیشمند ایرانی
سیاسی و اجتماعی کار داخلی
مردم عادی
هدفمند
1  درصد
2  درصد
1  درصد
6  درصد
بی هدف
0
1  درصد
1  درصد
88  درصد
جدول شماره یک
جدولهای دیگر بزودی
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران

ستاد مبارزه با چرندیات

      یکی از کار های هدفمند جنگ نرم دشمنان ایرانی و ایرانی این است،  که افرادی بدون نام و نشان با انواع نامهای الکی،  وبلاگی و وبسایتی و چیزی باز می کنند،  و در آن ایرانی های فعال و پژوهشگران ایرانی را به مسخره گی و لودگی خودشان می گیرند.  جالب اینجاست،  که این کار هدفمند انجام می شود،  ولی در ادامه ترفند آنها،  عده زیادی بی هدف آلوده لودگی آنها می شوند.  نمونه آن در  زیر برای یکی از بهترین و فعالترین و کارآمدترین پژوهشگران ایران انجام داده،  و باعث اغفال و لودگی جمع وسیعی شده است.
   ــ  متن زیر از صفحه لوده جنگ نرم دشمنان ایران،  بنام کذایی "ستاد مبارزه با چرندیات" است،  با پوزش از اساتید گرامی و استاد عزیز دکتر حمید شفیع‌زاده،  بمنظور آگاهی جوانان ایران،  متن را بدون تغییر از صفحه فیسبوک دشمن دانایی ایرانیان کپی پیس کردم.
   ستاد مبارزه با چرندیات،  با افتخار معرفی می کند: استاد حمید شفیع‌زاده نویسنده کتاب «تاریخ حضور ایرانیان و مسلمانان در قاره آمریکا پیش از کریستف کلمب».  حمید شفیع‌زاده مدعی شد "ایرانیان مسلمان خیلی پیش از کریستوف کلمب امریکا را کشف کردند اما این کشف توسط اروپاییان مخفی شده است"
پیش از هر چیز اگر نوابیغ را نمی شناسید سری به این مطلب بزنید:
اما خلاصه ای از ادعاها و دلایل استاد شفیع زاده:
– ایرانیان از زمان هخامنشیان در آمریکا زندگی می کنند.
– اسم کشور کوبا از کعبه گرفته شده و دلیل این نامگذاری وجود مساجد بسیار در این کشور و مردمی مسلمان است که کریستف کلمب نیز به آن اعتراف کرده است.
– غربی ها به شدت از مطرح شدن مساله هراس دارند.
– سفیر سرخپوست بولیوی در ایران به من گفت که منطقه ای به نام تیاوان کاوا در بولیوی شباهت زیادی با بنای تاریخی پرسپولیس دارد.
– سرخپوستان مکزیک و کلمبیا عینا شبیه قبایل و طوایف ایرانی زندگی می کنند.
– در کلمبیا قبیله ای به نام آریا کوه گیر وجود دارد که از نظر پوششی کاملا شبیه به لباس عشایر بختیاری هستند و حتی از ساز نی استفاده می کنند.
– غربی ها برای حذف آثار حضور ایرانیان و مسلمانان به نابود کردن تمدن های کهن و اصیل قاره آمریکا پرداخته اند.
– نصف النهار مبدأ از شهر اصفهان می گذشته است.
– استفاده از دود برای علامت دادن که در ایران باستان نیز این روش متداول بوده است.
– کریستف کلمب در بعضی از نقاشی ها لباس اسلامی یعنی عبا و عمامه دارد.
– کریستف کلمب برای سفر به قاره آمریکا از راهنماها، نقشه و وسایل دریانوردی مسلمانان استفاده کرده
و نتیجه گیری نهایی:
   برخلاف تمدن ایرانی و اسلامی که با ورود و فتح سرزمین ها به ملت آن احترام گذاشته و اقدام به آبادانی آنجا می کردند اروپایی ها با فتح هر سرزمینی در آن ویرانی های بسیار و جبران ناپذیر پدید می آوردند و مردم آن سرزمین را نابود می کردند، نکته دوم این که شاید علت اصلی این که اروپایی ها توانسته اند خود را مکتشفین قاره آمریکا معرفی کنند نابود شدن بسیاری از بناها و معابد و آثار باستانی تمدن های قاره آمریکا و همچنین کتب ملل اصیل این قاره است که قطعا مهاجمین اروپایی با آگاهی از نفوذ ایران و اسلام در این سرزمین ها با اعمالی از این دست سعی کرده اند،  که به شانتاژ فرهنگی این قاره بپردازند.
      متن فوق بخوبی نماینگر جنگ نرم هدفمندعلیه پژوهش و پژوهشگری در ایران است،  و متأسفانه عده زیادی قبل از اینکه بروند و بخوانند، و ببینند واقعیت چه بوده،  با این دشمنان همراهی می کنند،  و بی هدف تیشه به ریشه هویت و دانایی ایرانی می زنند.  این بدترین نوع شکل تکامل اجتماعی ایست،  که در واقع ثمره کار و تلاش سیستم آموزشی ایران است.  یکی از بهترین پژوهش های ایرانی،  که با اسناد زیادی ارائه شده در لینک زیر.
      در زیر متن لودگی صفحه کذایی بنام "ستاد مبارزه با چرندیات"  تعداد زیادی نظر نوشتند با مطالعه آنها براحتی متوجه می شویم،  که عده زیادی بی هدف اغفال یک مار هدفمند شده،  و با همان سبک مسخره بازی چند خط لوگی کرده اند.  عده زیادی نیز با اشتراک گذاری آن،  نشان دادند،  که چقدر بی هدف جیره خوار تولیدات جنگ نرم علیه ایران هستند.
      خوشبختانه اشخاصی نیز با درک از این ترفند جنگ نرم،  پاسخ دشمن را دادند،  که در زیر تعدادی را کپی پیس کردم:
Milad Esmail Pour : من الان این متن و خلاصه نظرات و خوندم… شما چطور به خودتون اجازه میدید نظریات هر کسی رو چرند حساب کنید…  چند نفر اینجا هستن واقعا کتاب ایشون و خوندن… من تایید نمیکنم مباحثشون،  رو ولی خب خیلی از اسناد ایشون جای بحث و تامل داره…  بحث افتخار به گذشته نیست بحث علمی تاریخ بشر هست…  شباهت های تمدنی ما با بومی های امریکا بشدت زیاد هست، و ایشون و اندک افرادی که میرن تحقیق میکنن و نتایج تحقیقاتشون رو در اختیار عموم قرار میدن حداقل دارن یه کار مفید میکنن…. اونوقت ما فقط بهشون میخندیم!!!.
Jamshid Dousti Rad DevistTan:  یه مشت بیسواد نشستید میگی اینا چرنده؟؟  چندتا از شماها آمریکا بودید؟ چند تا دوست از کشورهای آمریکایی دارید؟ دست کم درباره ی این گفتار پژوهش کنید. 99% سند ها و گفته های این نسک ( کتاب) درسته…
Mehrdad Salari :  این متن بیشتر با تخریب همسویی داره تا مبارزه با چرندیات! من کاری ندارم ایشون کی هستن و چه کشفیاتی کردن مهم اینه که ادعای ایشون رو بشه با دلایل غیر تخریبی و علمی رد کرد تا اینکه مسخره کسی کرد.
Mortaza Doulaty : فکر کنم ستاد مبارزه داره از اهداف اولیه‌اش فاصله می‌گیره، اطلاع رسانی کار درستی هست، ولی مسخره کردن آدم‌ها (هر چند نظریات بسیار عجیب و غریبی هم داشته باشن)‌ تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست… این تصویر بیشتر از اینکه نظریات عجیب و غیرقابل باور این شخص رو زیر سوال ببره، با یک لحن بسیار زننده داره این شخص رو مسخره می‌کنه…
Mehrdad BM : متآسفم برا خودمون که با دست و زبان خودمون تیشه به ریشه تاریخی خودمون میزنیم و به مسخره میگیریم!!!  جالبه که اروپاییها و حتی خود آمریکاییها که 99% مهاجرین تشکیل شدن بطور گسترده برا خودشون هویت سازی تاریخی میکنن و حتی عربها … اونوقت ما هویت باستانی خودمونو مثل تمام دستاوردها و پیشرفتها و علوم مختلفمون رو با بدترین و مسخره ترین الفاظ به حقارت میگیریم!!!  این خود باختگی فرهنگی مبارکمان.
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
   تصویر دکتر حمید شفیع زاده،  که دد منشی و دشمنی در این کار لوده گی با پژوهشگران ایران پیداست،  عکس شماره 8683.
   مهم:  ایرانیان،  هدفمند باشید،  و بی هدف اسیر ترفند های دشمنان ایران و دشمنان تاریخ ایران نشوید،  تمام تلاش آنها این است،  که کشور شما را از زیر پایتان بیرون بکشند،  تا منابع و منافع ببرند،  و ایرانی را نابود کنند،  ساده نباشید و اغفال ترفند های رنگارنگ استعمار و امپریالیسم نشوید.
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران

امید برای آینده

تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر گرامی باشد،  تصویر شماره 7264.
      تاریخ ایران انباشته از جنگهای دفاعی است،  جنگهایی که در نهایت به این جغرافیای کنونی ختم شد.  امید است آینده انباشته از پیشرفتهای دانش و بینش و سیاست داشته باشیم،  تا از بروز جنگهای ناخواسته جلوگیری شود.
 
……………
   برچسبها:  تاریخ هدفمندی, تاریخ بیهدفی, هدف ایران, جدول هدف.
………….
تاریخ هدفمندی و بیهدفی در ایران
مستندهای مربوط
مستندهای بیشتر را در آپارات و نماشا لینک آن در ستون کناری ارگ ایران
 #یلدا_مبارک و تقاضا از مردم برای تلاش جهت #ثبت_جهانی یلدا و #جشنهای_ایرانی، مشروح در http://arq.ir/139
* * * * * * * * * *
……………………….
    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای ارگ ایران،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین عکسها و مطالب ارگ ایران را بیابید.
   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجوهای ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید،  و در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند.
   ــ  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید.
برای دریافت فهرست منابع نوشته ها،  در بخش نظرات زیر برگه مورد نظر پیام بگذارید.
 
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x