Skip to main content

بایگانی ماهانه ارگ ایران همراه تعداد نوشته ها

هفت نوشته تازه ارگ ایران

پادکست ابزار تولید پخش شنیدن برای تولید و پخش و شنیدن پادکست نیازمند دانش خاصی نیست،  فقط کافی است چند خط اطلاعات زیر را داشت.

پادکست ابزار تولید پخش شنیدن

 
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
تصویر گوشی همراه هوشمند،  عکس شماره ۳۶۸۲.
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
لوگو تخصصی و تخصصی تر باشیم،  عکس شماره 1529.
این برگه بشماره 1389 پیوست لینک زیر است:
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
منبع:  میهن وب هاست  https://mihanwebhost.com
      اصطلاح پادکست در سال 2004 توسط Ben Hammersly  در مقاله ای در روزنامه "گاردین" منتشر شد.
 Podcasting در حقیقت در سال 2004 معرفی شد، هنگامی که Adam Curry (توسعه دهنده نرم افزار Dave Winer) ، برنامه ای به نام iPodder را کدگذاری کرد، که به آنها این امکان را می داد تا پخشهای رادیویی اینترنتی را در iPod های خود دانلود کنند.
       پادکستینگ (Podcasting) یک سرویس رایگان است که به کاربران اینترنت اجازه می دهد تا فایلهای صوتی (به طور معمول MP3) را از وب سایت پادکست دانلود کرده تا به وسیله رایانه های خود یا دستگاه پخش کننده صوتی دیجیتال گوش دهند. این اصطلاح ترکیبی از کلمات iPod (پخش کننده صوتی دیجیتال ساخته شده توسط اپل) و broadcasting می باشد. اگرچه این اصطلاح از iPod گرفته شده است ولی برای گوش دادن به پادکست صرفا فقط به iPod احتیاج ندارید. شما می توانید تقریباً از هر دستگاه پخش رسانه قابل حمل یا رایانه خود برای گوش دادن به آن استفاده کنید.
       در سال 2005 بود که شرکت های بزرگ شروع به ساخت پادکست کردند، اپل راه را با iTunes 4.9، رهبری کرد. در همان سال، جورج دبلیو بوش اولین رئیس جمهوری بود که سخنرانی هفتگی خود را به صورت پادکست منتشر کرد.
       واقعیت جالب: سال 2005 سالی است که "پادکست" توسط فرهنگ لغت آمریکایی به عنوان "کلمه سال" اعلام شده است.
      در طی یک سخنرانی در سال 2006، استیو جابز نحوه ساخت پادکست را با استفاده از GarageBand توضیح داد. این یک زنگ خطر برای همه رقبا بود که این رسانه را جدی بگیرند. محبوبیت پادکست ها در حال افزایش و پیشرفت بود، به طوری که Ricky Gervais رکورد جهانی گینس را برای بیشترین پادکست های دانلود شده به ثبت رسانید.
       با پخش پادکست های مختلف در هر روز و در تعداد زیادی از سیستم عامل ها، دشوار است که گفته شود چند نفر واقعاً به آنها گوش می دهند. جدیدترین اطلاعات (2019 از MusicOomph) نشان می دهد که حدود 165 میلیون نفر به پادکست گوش داده اند و  90 میلیون آمریکایی ماهانه آن ها را دانلود می نمایند.
       با توجه به سهولت استفاده از پادکست ها (آنها اساساً رایگان هستند)، نمی توان تصور کرد که از  محبوبیت کمتری در آینده برخوردار خواهند بود.
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن

رادیو خودمان را داشته باشیم

       آیا تا به حال این رویا را داشته اید که  برنامه رادیویی خود را داشته باشید؟  آیا شما یک هنرمند بوده اید که رویای این را داشته اید تا آهنگهای تان توسط عده زیادی از مردم شنیده شود؟
      اما اکنون به لطف اینترنت و ارتباط آنی با میلیون ها نفر، رویاهای شما می توانند به واقعیت تبدیل شوند. درست مانند وبلاگ نویسی که تقریباً هر شخصی را با یک رایانه به یک گزارشگر با اعتماد به نفس تبدیل کرده است، پادکستینگ تقریباً به هر کسی با یک رایانه این امکان را می دهد که به یک منبع رادیویی تبدیل شود.
      پادکست، آزادی وبلاگ نویسی را با فناوری دیجیتالی صوتی برای ایجاد محتوای تقریباً بی پایان ترکیب می کند. برخی می گویند این فناوری جدید در حال دموکراتیک کردن دنیای رادیویی است که زمانی شرکتی اداره می شده است.
      بر خلاف رادیو اینترنتی، کاربران لازم نیست که یک پخش خاص را تنظیم کنند. در عوض، آنها پادکست را به صورت نیاز خود و یا از طریق یک (RSS (Really Simple Syndication به طور خودکار در رایانه های خود دانلود می کنند. این فناوری شبیه به فناوری استفاده شده توسط TiVo است. (ضبط کننده فیلمبرداری شخصی که به کاربران امکان می دهد برنامه هایی را که دوست دارند ضبط کنند و بطور خودکار آن برنامه ها را برای مشاهده بعدی ضبط نمایند.)
      اگرچه چندین شرکت پخش بزرگ نیز وارد این رسانه شده اند ولی بسیاری از پادکست ها آماتور هستند که از استودیوهای خانگی استفاده می کنند. پادکست ها همانند پخش کننده های رادیویی رتبه بندی های قابل اعتمادی ندارند. موضوع پادکست ها می توانند هر چیزی اعم از موضوعات مفهومی و قابل تامل و یا موضوعات بی ارزش و بی معنی باشند.
      پادکست ها معمولاً برای  گروهی از شنوندگان خاص تهیه می شوند. با پادکست کردن به طور مداوم در یک موضوع، نه تنها تخصص خود را در مورد آن موضوع ثابت می کنند بلکه گروه شنونده ای وفادار و فداکار را نیز به خود جلب می کنند.
      پادکست ها همچنین برای اهداف اطلاعاتی و آموزشی نیز استفاده می شوند با توجه به Podcasting Tools می توانید موضوعاتی مانند تورهای پیاده روی، برنامه های گفتگو و آموزش را انتخاب نمایید.
      چندین شرکت تلاش می کنند پادکست را به یک تجارت سودآور تبدیل کنند. تهیه کننده های پادکست مانند PodcastAlley.com و Podcast.net اکنون دارای آگهی های تبلیغاتی هستند. شبکه Podcast، مستقر در استرالیا، در طول پخش های صوتی خود تبلیغات و حمایت مالی را انجام می دهد.
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن

گوش دادن به پادکست ها

      گوش دادن به پادکست بسیار آسان است. هنگامی که به چند مرحله ساده و تکنیک های جستجو تسلط پیدا کردید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید بشنوید وجود نخواهد داشت.
   برای گوش دادن به پادکست
      به یک سایت پادکست بروید.
      برای پادکست مورد نظر خود روی لینک مربوط به آن کلیک کنید. می توانید بلافاصله آن را  روی رایانه خود گوش دهید (ویندوز، مک و لینوکس از پادکست پشتیبانی میکنند) یا پادکست را در مدیا پلیر قابل حمل خود دانلود کنید.
      همچنین می توانید در یک یا چند فید RSS عضو شوید. نرم افزار پادکست شما فیدهای RSS را بطور مرتب بررسی می کند و بطور خودکار محتوای مطابق با لیست پخش شما را جستجو می نماید. هنگامی که media player خود را به رایانه خود متصل می کنید، آن را به طور خودکار با آخرین مطالب به روز می کند.
      از زمان ظهور فناوری MP3، انواع دیگر فایلهای صوتی ایجاد شده اند که از اندازه ها و ظرفیت های مختلف پخش صوتی پشتیبانی می کنند.
       اکنون که می دانید چگونه پادکست ها را گوش کنید، مرحله بعدی این است که یاد بگیرید که در آن پادکست هایی را پیدا کنید که به علایق شما مربوط می شود. فروشگاه iTunes یکی از پیشگامان پادکست ها است.
   ایجاد پادکست
      ضبط پادکست تقریبا به اندازه  گوش دادن به یکی از آنها آسان است. در اینجا نحوه کار این فرآیند توضیح داده شده است:
      میکروفون را به رایانه وصل کنید
      ضبط صوتی را برای ویندوز، مک یا لینوکس نصب کنید (نرم افزار رایگان برای ضبط های صوتی شامل Audacity ، Record و … است)
      با ساختن یک ضبط (می توانید صحبت کنید، آواز بخوانید یا موسیقی ضبط کنید) و با ذخیره آن در رایانه خود یک فایل صوتی ایجاد کنید.
      در آخر، پرونده صوتی را در یکی از سایتهای پادکست آپلود کنید (FeedForAll آموزش نحوه بارگذاری یک فایل را دارد).
      چندین شرکت برای بهبود تجربیات پادکست کاربران، ابزارهای جدیدی ایجاد کرده اند. Odeo مستقر در سانفرانسیسکو خدماتی را ارائه می دهد که لیست های پخش سفارشی از پرونده های پادکست ایجاد می کند، که میتوان آنها را به راحتی دانلود کرد. Griffin Technology وسیله ای به نام Radio Shark 2 را ساخته که حدود 50 دلار فروخته می شود و می توان از آن برای ضبط موسیقی و رادیو استفاده کرد.
      محبوبیت روزافزون پادکست ها غیرقابل انکار است. این امکان نیز وجود دارد که در نهایت پادکست به اندازه وبلاگ نویسی متنی محبوب شود. برخی از پادکست ها در حال حاضر هزاران بار در روز دانلود می شوند، آنها فقط جنبه سرگرمی برای شنوندگان ندارند، بلکه قابلیت های مهم دیگری نیز داشته که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته خواهد شد:
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن

پادکست های ویدیویی

      پادکست های ویدئویی – که به آنها videocasts ، vidcasts و vodcasts نیز گفته می شود – مولفه صوتی پادکست را با رسانه تصویری ترکیب می کنند. این فناوری زمینه ای برای طیف گسترده ای از پادکسترهای ویدیویی، از جمله فیلمسازان و هنرمندان، vlogger ها (وبلاگ نویسان ویدیویی) و حتی کسانی که فقط دوست دارند فیلم هایشان را به اشتراک بگذارند فراهم می کند.
      پادکست ویدئویی به ویژه در بخش فروش و بازاریابی به ایجاد مشاغل کمک بسزائی می کنند. از طریق پادکست های ویدئویی، مشاغل بزرگ و کوچک می توانند کالاها و خدمات خود را به روشی مدرن و مقرون به صرفه تبلیغ کنند. در گذشته، مشاغل بزرگ با دسترسی داشتن به استودیوهای گران قیمت که تبلیغات پیشرفته تولید می کردند، عملیات تبلیغ را انجام می دادند، اما اکنون حتی کوچکترین مشاغل نیز می توانند فقط با داشتن دوربین، ویرایش نرم افزار و اینترنت، رسانه های باکیفیت ایجاد کنند.
      شما پادکست ویدیویی را به همان روشی که به پادکست گوش می دهید، تماشا می کنید.
    برای تماشای پادکست تصویری
   1) یک پادکست یا موتور جستجوگر پادکست ویدئویی مانند ایستگاه ویدیویی، Vodstock و Media Network پیدا کنید.
   2) پادکست فیلم را در media player قابل حمل خود دانلود یا بر روی لینک دانلود کلیک کنید.
   3) درست مانند کاری که با پادکست های مورد علاقه خود انجام می دهید، می توانید از RSS Feed برای دانلود آخرین نسخه های پادکست ویدیویی استفاده کنید.
      ایجاد یک پادکست ویدیویی به طور طبیعی نیاز به تلاش بیشتری نسبت به ایجاد یک پادکست صوتی دارد زیرا به آن عنصر رسانه تصویری اضافه می کنید. بنابراین، پادکست ویدئویی همچنین به برخی از مؤلفه های اضافی از جمله دوربین فیلمبرداری، نرم افزار ویرایش، رمزگذار ویدیو و میزبان فیلم هم نیاز دارد.
   برای ایجاد پادکست تصویری
   1- ویدئو خود را فیلمبرداری کنید.
   2- فیلم خود را در رایانه خود آپلود کنید.
   3- با استفاده از نرم افزار ویرایش، جلوه ها و گرافیک های ویژه اضافه کنید یا هر مشکلی را در ویدیو تصحیح کنید.
   4- تعیین کنید که ویدیوی شما فقط دیدنی باشد یا قابل دانلود نیز باشد و از یک رمزگذار ویدیویی برای قالب بندی آن در اندازه  قابل کنترل برای مشاهده آنلاین استفاده کنید.
   5- یک هاست برای پادکست ویدیویی خود پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هاست مورد نظرتان می تواند پهنای باند ویدیوی شما را فراهم کند.
   6- اگر میزبان شما فید RSS برای پادکست ویدیویی شما ارائه نمی دهد، خودتان آن را ایجاد کنید.
   7- در آخر، پادکست ویدیویی خود را دقیقاً مانند پادکست صوتی تبلیغ کنید و آن را به همه معرفی نمایید.
      پادکست های صوتی  و پادکست های ویدئویی که مشاهده می کنید، از آماتور گرفته تا ساده و پیشرفته ، به صورت آنلاین هستند. آنها یک گواهی برای دستیابی به این فناوری برای شنوندگان و سازندگان می باشند.
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
حرفهایی درباره پادکست
   پادکستها به طور معمول به چه چیز شبیه هستند؟
      وقتی به پادکست گوش می دهید، متوجه می شوید که آنها  مشابه برنامه های رادیویی هستند.
      هر پادکست در مورد یک موضوع خاص است، که هر هفته درباره آن صحبت می کند.
      هر قسمت به طور معمول توسط یک یا دو مجری معمولی اجرا می شود، در مورد آن موضوع صحبت می کنند و اغلب می توانند از مهمانان خارج از کشور نیز بهره ببرند. بسیاری از پادکست ها واقعاً ساده اند برای مثال فقط چند دوست در حال گپ زدن در مورد موضوعی هستند اما برخی از آنها بسیار حرفه ای هستند، از جمله موسیقی، جلوه های صوتی ، ویرایش حرفه ای و موارد دیگر.
      پادکست های حرفه ای تر برای گوش دادن عالی هستند اما برای تولید آنها وقت و هزینه بیشتری صرف شده است.
   تفاوت بین پادکست و یک فایل صوتی چیست؟
      ساده ترین توضیح این است که یک فایل صوتی و یک قسمت پادکست از لحاظ فنی یکسان هستند. اگر یک قسمت Podcast را از یک سایت Podcast دانلود کرده اید، قطعا این واقعیت را متوجه شده اید که فقط در حال دانلود یک فایل صوتی هستید.
      بنابراین، اگر از وب سایت میزبانی Podcast استفاده می کنید تا به مردم اجازه دهید در سری ضبط های صوتی شما مشترک شوند، ناگهان آنها را از فایل های صوتی ساده به یک پادکست کاملاً کارا تبدیل کرده اید! آنها هنوز هم فقط فایلهای صوتی هستند، اما در کنار اشتراک، اکنون می توانید آنها را Podcast نیز بنامید.
      در صورت استفاده از یک شرکت Podcast Hosting خوب، جنبه اشتراک به طور خودکار برای شما انجام می شود اما ممکن است بخواهید کمی در مورد نحوه عملکرد آن نیز بدانید. این نرم افزار از طریق فناوری RSS اجرا می شود و فقط یک زبان رایانه ای است که به شما این امکان را می دهد تا نرم افزار Podcasting خود را با یک وب سایت Podcasting به تعامل بگذارید.
      در اصل، اگر به نرم افزار Podcasting خود (مانند iTune) آدرس وب سایت Podcasting را بدهید، فید RSS  آن را می خواند و قادر خواهد بود تا تمام قسمت های قدیمی و موارد جدید آن را دانلود نماید.
      بنابراین، هنگامی که از iTunes یا هر برنامه خوب دیگری برای گوش دادن به پادکست استفاده می کنید، همه اشتراک های خود را از طریق هر فید RSS پادکست پیگیری و به طور خودکار قسمتهای جدید را در صورت موجود بودن دانلود می کنید.
      نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید این است که یک فایل صوتی به خودی خود چیزی بیش از این نیست، فقط یک فایل صوتی ساده است. اما اگر آن فایل صوتی را در یک وب سایت بارگذاری کنید و اجازه دهید از طریق یک فید RSS مشترک شود، ناگهان به یک پادکست تبدیل خواهد شد. به همین راحتی!
      در صورت دسترسی به اینترنت گوش دادن به برنامه های صوتی یا پادکست ها ساده است. فقط کافی است یک پلتفرم یا پادکست پیدا کنید که مناسب شما باشد و سپس از هزاران پادکست ساخته شده در سراسر جهان نمونه برداری کنید. همه پادکست ها رایگان هستند و بیشتر آنها از طریق  برنامه های مختلف در دسترس هستند.
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
در وب سایت
      ساده ترین روش گوش دادن به پادکست ها در مرورگر وب مانند Chrome ، Safari یا Microsoft Edge است. شما می توانید این کار را از طریق رایانه یا مرورگر وب در تلفن خود انجام دهید.
       وب سایتی را پیدا کنید که پادکست های مورد علاقه تان را دارد. به عنوان مثال Guardian را جستجو کنید.
      پخش کننده را در صفحه پیدا کنید و برای گوش دادن به پادکست، روی پخش کلیک کنید.
      در iPhone یا iPad
      اگر آیفون دارید می توانید از برنامه پادکست های اپل برای گوش دادن به پادکست ها استفاده کنید.
      برنامه Podcasts از قبل باید در تلفن شما دانلود  شود.
      برنامه Podcast را باز کنید و به صفحه جستجو بروید (بر روی دکمه ذره بین کلیک کنید).
      یک کادر جستجو در بالا، در کنار یک نماد بزرگنمایی دیگر ظاهر می شود. روی آن ضربه بزنید و نام پادکست مورد نظر خود را تایپ کنید: به عنوان مثال: "کتابهای نگهبان". روی " enter " ضربه بزنید.
      پادکست مورد نظر خود را از بین نتایج جستجو انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید. 
      هنگامی که در صفحه اصلی پادکست هستید، لیستی از قسمت های اخیر را مشاهده خواهید کرد. برای پخش یک ضربه روی آن بزنید.
      اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک دکمه subscribe در بالای صفحه وجود دارد که به شما امکان می دهد تا به صورت رایگان subscribe شوید. این بدان معنی است که برنامه به طور خودکار آخرین قسمت ها را برای شما دانلود می کند.
   در تلفن Android
      اگر تلفن Android دارید می توانید از برنامه پادکست های Google استفاده کنید.
      "پادکست های  Google" را در برنامه play store  جستجو کنید.
      برنامه را نصب کنید.
      پس از باز کردن برنامه، از کادر جستجو استفاده کنید (به دنبال نماد ذره بین باشید) و نام پادکست مورد نظر خود را تایپ کنید به عنوان مثال: Football Weekly.
      پادکست مورد نظر خود را از بین نتایج جستجو انتخاب کنید و دوباره روی آن ضربه بزنید.
      هنگامی که در صفحه اصلی پادکست هستید باید لیستی از آخرین قسمت ها را ببینید. برای پخش روی آن  یک ضربه بزنید.
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
دلایلی  که کسب و کار شما به پادکست احتیاج دارد
      گوش دادن به اینکه دیگران چگونه موفق شده اند می تواند به شما در رسیدن به اهدافی که برای شغل خود تعیین کرده اید کمک کند.
      پادکست ها روشی آموزنده و سرگرم کننده برای به دست آوردن دانش هستند و می توان در حین کار ، تمرین ، ورزش ، رفت و آمد و غیره به آنها گوش داد. نکته اصلی یافتن پادکست های ارزشمند برای گوش دادن به آنها است.
      وبلاگ یا پادکست؟ مزایا و معایب
Nicki Kamau پنج محدودیت پادکست را به شرح زیر ذکر کرده است:
      محدودیتهای مربوط به سئو دارد.
      امکان ارائه لینک ندارد.
      شنونده برای اطلاعات مربوطه نمی تواند از محتوای کمکی استفاده کند.
      آنالیز روانشناسی ندارد
      یک فرصت طبیعی برای  رهبری کردن را ندارد.
      از طرفی دیگر برای وبلاگ نویسی، نیاز به تجهیزات خاص نیست، به راحتی برای جستجو بهینه می شود و مخاطب بر محتوای خود کنترل دارد. با این حال، پادکست مزیت هایی را نیز به شما ارائه می دهد:
      پادکست ارتباطات انسانی را بهبود می بخشد.
      پادکست به شما این امکان را می دهد تا از طریق برند خود ارتباطی بهتری با مخاطبان خود برقرار کنید. همانطور که کمائو می گوید، "تنها راه ارتباط نزدیک تر این است که با اضافه کردن فیلم، یک لایه بصری برقرار کنید."
      پادکست اطلاعاتی را از منابع معتبر در اختیار شما قرار می دهد.
      نام تجاری شما می تواند از  طریق پادکست مهمانان معتبری دعودت نماید تا اطلاعات تازه ای را در اختیار شما و شنودگانتان قرار دهند. این امر باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شود و نیاز به کار کمتری نسبت به مصاحبه و نوشتن مطالب بر اساس مصاحبه دارد.
      پادکست به مخاطبان شما فرصتی برای انجام چند کار همزمان را می دهد
     معمولاً افراد هنگام گوش دادن به پادکست، کار دیگری نیز انجام می دهند. مشتری شما ممکن است در حالی که به پادکست شما گوش می دهد سوار دوچرخه شود یا ظرف ها را بشوید. در این موارد، پادکست توجه شما را نسبت به پست ویدیویی یا وبلاگ راحت تر جلب می کند.
      پادکست با مطالب خود زمان بیشتری را به مخاطبان شما می دهد.
      به نظر می رسد که 80 درصد از شنوندگان پادکست به کل پادکست گوش می دهند، آنها به طور متوسط هفت پادکست مختلف در هفته و شنوندگان هفتگی به طور متوسط شش ساعت و 37 دقیقه در هفته به پادکست گوش می دهند. این توجهی است که پست های وبلاگ به هیچ وجه دریافت نمی کنند!
Kamau در مورد سؤال وبلاگ یا پادکست به این شکل پاسخ می دهد:
      "هر یک نقاط ضعفی دارد که دیگری را کامل میکند."
      همه اینها بستگی به آنچه مصرف کنندگان شما ترجیح می دهند، دارد. هر شکلی که انتخاب کنید، باید بخشی از یک استراتژی بازاریابی باشد.
      شنوندگان پادکست با افرادی که پست های وبلاگ را می خوانند یا فیلم تماشا می کنند، متفاوت هستند. می توان هنگام حرکت در اتومبیل، پیاده روی یا در هواپیما به یک پادکست گوش داد.
     هیچ حواس پرتی مانند پنجره های بازشو، تبلیغات چشمگیر یا فیلم های مرتبط وجود ندارد تا هنگام گوش دادن به پادکست، روی آن کلیک کنید. پادکست ها نوعی مکالمه بین شنونده و میزبان هستند.
منبع:  میهن وب هاست  https://mihanwebhost.com
 
 
 
ساده ترین روش ساخت اسلاید شو
براحتی میتوان پادکست را به اسلاید شو یا پادکست ویدیویی تبدیل کرد،  تا نفوذ شنوایی همراه با نفوذ بینایی باشد.  در زیر تولید اسلاید شو به روش ساده.
ابتدا صدا را با نرم افزارهای ضبط صدا پیاده کنید،  مانند:
Audio Record Wizard
سپس صداها را ادیت کنید،  مانند:
Audacity
مرحله بعد فیلمها و عکسها را در نرم افزارهای مربوطه فیلم و اسلاید شو تنظیم نمایید.  مانند:
PicturesToExe
idoo Video Editor
نرم افزار برای موارد فوق زیاد است،  من همیشه از سبکترین آنها بهره میبرم.
مدت زمان ساخت یک اسلاید شو حدود چهار دقیقه ای با حدود بیست عکس:
جمع کردن عکسها از کامپیوتر بیست دقیقه،  یا تهیه عکس از اینترنت چهل دقیقه.
تنظیم و ادیت صداها بیست تا سی دقیقه.
تبدیل عکسها و صداها به اسلاید شو پانزده دقیقه.
قرار دادن در شبکه های اجتماعی حدود پانزده دقیقه.
یعنی ساخت یک اسلاید شو زیر پنج دقیقه کمتر از یکساعت و نیم.
در ضمن هر یک از مراحل را ذخیره نمایید،  تا درصورت نیاز به بازسازی،  فقط چند لحظه زمان ببرد.
 
 
 
   برچسبها:  پادکست, ابزار پادکست, تولید پادکست, پخش پادکست, شنیدن پادکست, رادیو خودمان, پادکست تصویری, پادکست ویدیویی, پادکست حرفه ای.
………….
پادکست ابزار تولید پخش شنیدن
مستند های مربوط
مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری
داستان قدیمی و تاریخ گذشته اجاره کتاب و کتاب اجاره ای و کتاب آنلاین کتاب آفلاین و نه به کتاب کاغذی و کتاب قدیمی، مشروح در http://arq.ir/315
* * * * * * * * * *
……………………….
    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای ارگ ایران،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید.  در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arq.ir.
ارگ ایران   http://arq.ir
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید
برای دریافت فهرست منابع نوشته ها در بخش نظرات زیر برگه مورد نظر پیام بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x