Skip to main content

بایگانی ماهانه ارگ ایران همراه تعداد نوشته ها

پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب است و باید سمت و سوی رشد و تکامل نوشتن و خواندن را بخوبی دانست.  بمنظور انتشار کتاب به وبسایت یک انتشاراتی بزرگ و مهم رفتم،  تا ببینم چگونه باید کتاب را برای چاپ و انتشار به آنها داد.  دیدم در آن وبسایت انتشاراتی نوشته،  تا آخر سال  از دریافت کتاب برای چاپ و انتشار معذوریم.

پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب

پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
تصویر نه ب کتاب کاغذی اری ب کتاب سبز،  عکس شماره 7263.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
لوگو درک و عشق به طبیعت آینده بشر را تضمین می کند،  عکس شماره 1528.
این برگه بشماره 1422 پیوست لینک زیر است:
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب

چاپ کتاب نه

      زمین دارد زیر پای ما حرکت می کند،  بارها در این باره گفته ام و در قرن سنت گریزی کاملاً توضیح داده ام،  دیگر زمان چاپ کتاب کاغذی برای زمینه های تخصصی نیست.  چند صد سال پیش یک دانشمند در تمام علوم می گفت و می نوشت،  تا اینکه به قرن تولید انبوه ۲۰ رسید،  و همه مردم می خواستند در تمام علوم بدانند،  و چه بسا خود را جای دانشمند قرنهای گذشته قرار دهند.
      در این قرن بخاطر گسترش و عمق دانش امکان ندارد،  کسی از تمام علوم بخواند و فرا گیرد،  فقط لازم است اطلاعات عمومی به اندازه مورد نیاز تخصص خود بداند.  تخصصها و اطلاعات عمومی در این زمان بسرعت غیر قابل باور بروز می شود و نمیشود آنها را در کتاب کاغذی بسرعت روز رسانی نمود.
      اشخاص متخصص و دانش جویان در زمینه دانش تارنمای ارگ ایران،  در تمام گیتی براحتی دسترسی به این تارنما دارند.  در وب دانش سریع تبادل نظر و نو نویسی و طراحی می شود،  در صورتیکه در کتاب ضمن مخارج سنگین این امکان نیست.  همچنین با قطع درخت برای تولید کاغذ،  جهان به تخریب و انقراض نزدیک و نزدیکتر میشود.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب

نه به کتاب کاغذی

      بخاطر گرانی کاغذ و چاپ و نشر از جانب تعدادی کتاب فروشی،  طرح کتاب اجاره ای مطرح شده است.  فیلم پائین همین صفحه.
      جهان به جلو و آینده می رود،  و با سرعت زیر پای ما حرکت می کند،   چرا ما ملت باید به عقب برگردیم،  و مانند دو قرن پیش دوران قاجار،  کتاب اجاره ای راه بیاندازیم.
      ناشرهای ایران بهتر است در جهت کتاب آنلاین و آفلاین حرکت کنند،  و کشور را از دست مافیای کاغذ و امثال نجات دهند.
      جهان در جهت کم کردن مصرف از منابع طبیعی است،  در ایران نیز باید از مصرف بی رویه کاغذ جلوگیری شود.
      کتاب کاغذی القاء نظرات و مقدار دانش نویسنده به خواننده است،  و امکان و درک جدید از پرسش و پاسخ و بازخورد ندارد.
      وبلاگ نویسی و کتابهای آنلاین و آفلاین بهترین فرصت برای رشد و تکامل علم،  و ایجاد پرسش و پاسخ برای دید جدید است.
      خواننده کتاب کاغذی براحتی متوجه دیدگاه دیگران درباره آن کتاب نمی شود،  که در چه سطح علمی و راست و دروغ است.
      قرن گذشته در بخش تاریخ،  با تولید انبوه کتاب کاغذی،  براحتی توانستند دروغهای تاریخ نویسی استعماری را بخورد مردم دهند.
با پرسش و پاسخ،  درک و دید جدید ایجاد کنید،  منتظر نظرات شما اهل علم هستیم.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب

علاقمندان چاپ کتاب

    سه گروه علاقمند به ادامه چاپ کتاب هستند:
   اول ناشران،  که با وجود رانت کاغذ و چاپ کتاب،  به درآمدهای زیاد می رسند.
   دوم نویسندگان پولی،  که می خواهند با چاپ شدن نوشته هایشان در کتاب،  کسب درآمد بیشتر کنند.
      دو گروه فوق با اینکه می دانند کاغذ کتاب،  بقیمت از دست رفتن و نابودی جنگلها می شود،  که ریه زمین هستند،  خود را روشنفکر می گویند.
   سوم افرادی،  که هیچ دانش و بینش از وب و آینده ندارند،  و فکر می کنند جهان گذشته همچنان ثابت خواهد بود.
      آینده از آن اینترنت و آنلاین است،  امروز آذر 99 آگهی اتوموبیل هوندا دیدم،  که کلید اتوموبیل در وب است،  و وجود خارجی ندارد.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
تعریف وبسایت
      وبسایتها مجموعه ای از صفحات تشکیل شده اند،  که به انتشار مطالب و تصاویر و فایلها روی یک سرور به عنوان میزبان می پردازند.  سایتها دارای نام اختصاصی هستند،  که در یک دامنه تعریف شده،  و به وسیله آن نام و ذکر آن عنوان روی صفحات وب نمایش داده می شوند.  برای اینکه یک وبسایت داشته باشیم،  باید یک دامنه یعنی نام اینترنتی وبسایت،  و هاست یعنی میزبان وبسایت در اینترنت،  و همچنین یک طرح سایت داشته باشیم.
      هدف از راه اندازی سایتها می تواند متفاوت باشد، اطلاع رسانی، تجاری، آموزشی یا انجام اهداف درون سازمانی و برون سازمانی. به این ترتیب وبسایت یک رسانه دیجیتال دارای پیچیدگی های خاص خودش است،  که نیاز به طراح سایت،  مدیرسایت،  هزینه برای بخشهای مختلف،  تنوع موضوعی و ارائه محتوای متعدد می باشد. یک شخص به تنهایی می تواند یک وبسایت راه اندازی کند،  سازمانها و نهادها و رسانه ها و ادارات نیز همه یک وبسایت دارند.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
تعریف وبلاگ
      وبلاگ از یک صفحه در فضای مجازی تشکیل شده،  که معمولا به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد،  و هر کسی می تواند برای خودش یکی از این صفحات را راه اندازی کند.  محتوای وبلاگ می‌تواند خاطرات شخصی، مقاله، اخبار و رویدادها باشد، که به صورت متن، تصویر و صوت ارائه می‌شوند،  و تمامی مطالب در یک صفحه قرار می‌گیرند،  که قابلیت آرشیو نیز دارند،  این موضوع موجب سادگی وبلاگ نسبت به وبسایت می‌گردد.
      به این ترتیب وبلاگها تحت دامنه وبسایتی که به ارائه صفحات رایگان وبلاگ می پردازد ثبت می شود. سایت های مختلفی در جهان به ارائه صفحات وبلاگ می پردازند در کشور ما هم مجموعه های خوبی به ارائه وبلاگ مشغول اند و زمانی هم تب وبلاگ نویسی در بین جوانان و اقشارمختلف جامعه رسوخ پیداکرده بود که راه اندازی شبکه های اجتماعی از این موج هاست.  در ایران و جهان شرکتها و اشخاص وبلاگ ارائه می کنند.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
کتاب الکترونیکی
      حدود شش قرن از زمانی که گوتنبرگ اولین ماشین چاپ را اختراع کرد، می‌گذرد.  در این سالها فرآیند چاپ و نشر تغییرات زیادی کرد،  تا کتابها سریع‌تر تولید شوند،  و در دسترس مردم بیشتری قرار گیرند.  کامپیوترها و گوشیهای هوشمند و تبلتها،  شکل جدیدی از کتاب به نام کتاب الکترونیکی  به وجود آمد.  
      برخی هنوز کتاب را فقط چیزی می‌دانند،  که بوی کاغذ بدهد و بشود آن را لمس کرد،  ولی این دیدگاه بزودی و تا همین چند سال دیگر تمام می شود.  کتاب الکترونیک خیلی زیاد ارزانتر کم حجم تر و راحتر و سریعتر در دسترس قرار می گیرد،  و به همین ترتیب نویسندگان هم می تواند بدون دردسر و واسطه کتاب منتشر کند.
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
وقتی که داستان و تاریخ دروغی معیارهای اصلی شکل گیری تاریخ و هویت برای ملت یک کشور شود،  خیلی هم آسان خواهد بود،  که یک تاریخ و هویت ساختگی جدید را جایگزین نمایند،  و آن ملت و کشور را به هر شکل که بخواهند بازی دهند،  تصویر شماره 7250.
……………
   برچسبها:  پایان نوشتن, عمر نوشتن, پایان چاپ, پایان خواندن, پایان کتاب, نه بکتاب کاغذی, اری بکتاب سبز, کتاب سبز.
………….
پایان عمر نوشتن چاپ خواندن کتاب
مستندهای مربوط
مستندهای بیشتر را در آپارات و نماشا لینک آن در ستون کناری ارگ ایران
داستان قدیمی و تاریخ گذشته اجاره کتاب و کتاب اجاره ای و کتاب آنلاین کتاب آفلاین و نه به کتاب کاغذی و کتاب قدیمی، مشروح در http://arq.ir/315
* * * * * * * * * *
……………………….
    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای ارگ ایران،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین عکسها و مطالب ارگ ایران را بیابید.
   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجوهای ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید،  و در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند.
   ــ  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید.
برای دریافت فهرست منابع نوشته ها،  در بخش نظرات زیر برگه مورد نظر پیام بگذارید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x