Skip to main content

بایگانی ماهانه ارگ ایران همراه تعداد نوشته ها

هفت نوشته تازه ارگ ایران

داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان زیاد است در ارگ ایران به تعدادی از آنها رسیده ایم به مرور با کمک اندیشمندان پژوهشگر بقیه را بررسی و افشا خواهیم کرد.

داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان

داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان
تصویر نقاشی پل روبنس بریدن سر یحیی که بدروغ می گویند کوروش بزرگ است،  عکس شماره 7072.
داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان
لوگو مراقب باشید با دروغ گفتن و نوشتن در تاریخ ذهن شما را مطیع نکنند،  عکس شماره 1626.
این برگه بشماره 735 پیوست لینک زیر است:
. . . ادامه دارد و بازنویسی می شود . . .
داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان

یک داستان جعلی تاریخ

      یک داستان جعلی تاریخ هم هست که درست شبیه داستانهای جعلی دیگر است.  در این داستان جعلی تاریخ میگویند که یک پادشاهی بوده بنام کوروش.
      کوروش از هیچی شروع میکند،  و همه پادشاهان و امپراطور ها را شکست میدهد،  تا اینکه به جنگ یک قبیله بنام “ماساژت” میرود،  که رهبر آنها یک زن بنام تومیریس است.
      لشکر کوروش به یک رودخانه میرسد،  تومیریس برای کوروش پیغام میفرستد،  که “دو راه بیشتر وجود ندارد،  یا اینکه از رودخانه عبور کرده و در سرزمین ماساژت بجنگد،  و یا اینکه اجازه دهد که ماساژت ها از رودخانه عبور کنند و در خاک ایران بجنگند.
      داستان از این خنده دار تر و مضحک تر در سراسر گیتی وجود ندارد.  تومیریس به کوروش میگوید که یا ما بتو اجازه میدهیم وارد سرزمین ما شوید،  و با ما بجنگید،  و یا تو به ما اجازه بده که وارد سرزمین ایران بشویم و با تو بجنگیم.
      بهرحال جاعلین تاریخ پیام تومیریس به کوروش، بر سر عبور از رودخانه،  را شنیده اند،  اما نمیدانند که این رودخانه در کجاست.
     مضحک تر از این،  مشاوره کوروش با فرماندهان جنگی است.  کوروش با مشاوران جنگی خود به گفتگو میپردازد،  و “کرزوس” فرمانده کل نیروهای مسلح لشکر کوروش،  به کوروش میگوید که از رودخانه عبور کنند،  و در سرزمین ماساژتها با آنها بجنگند،  کوروش هم قبول میکند.
     جاعلین تاریخ گفتگوی کوروش و کرزوس را شنیده اند،  اما نمیدانند که چادر جنگی آنها در کجا بوده است.
     سرانجام جنگ آغاز میشود و لشکر 200 هزار نفره بیعرضه کوروش،  از 3 هزار نفر ماساژت شکست میخورند،  و همه آنها کشته میشوند.
      کوروش کبیر هم کشته میشود،  و بدستور تومیرس،  سرش را از تن جدا میکنند،  و خون او را در یک طشت میریزند،  و سر کوروش را در طشت پر از خون میگذارند،  و تومیریس به سر بریده کوروش میگوید:  “اکنون تو را از خوردن خون سیر میکنم”
      جاعلین تاریخ حرفهای تومیریس به سر بریده کوروش را شنیده اند،  اما نمیدانند که تومیریس در کجا سر کوروش را بریده است.
 پیتر پل روبنس نقاشی
   تصویر دیگری اثر پیتر پل روبنس،  که الکی و بدروغ می گویند از آن کوروش بزرگ و تومیریس در اینجا است،  نقاشان آن دوران اروپا دانشی از تاریخ نداشتند،  و تمام نقاشیهای تاریخی خود را با پوششهای دوران خودشان که می شناختند کشیده اند.  عکس شماره 8959.
   توجه و مهم:  مردم اغفال دروغهای تاریخ نشوید،  و تاریخ نویسی استعماری را بشناسید.
داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان

سالروز ریزش دیوار برلین

سالروز ریزش دیوار برلین
تصویر از زمانی که مردم دیوار را درهم کوبیدند،  عکس شماره 7071.
      تارنمای ارگ ایران نهم نوامبر سالروز ریزش،  یا نابود کردن دیوار برلین بدست توانای مردم را تبریک می گوید.  امیدواریم روزی دیوار مرزهای ساختگی تمدن ایرانی نیز فرو ریزند.
      استعمار و امپریالیسم سرزمین قاره ای ما را با پشتوانه مرزهای ساختگی،  به چند کشور قومیتی و زبانی و دینی تقسیم کرده اند،  تا منافع و منابع ببرند.  ما نیز می توانیم دیوارها و مرزهای استعماری را نابود کنیم،  و ما مردم ایران تاریخی در کنار یکدیگر،  یک سرزمین با دانایی تاریخی ایرانی داشته باشیم.

بیزاری از تاریخ

سیستم آموزشی با گفتن همه آمدند ایرانیان را شکست دادند و کشتند و غارت کردند،  باعث شده بچه ها از تاریخ بیزار شوند.  باید سعی کنیم با حذف دروغهای تاریخ آنها را به تاریخ شکوهمند ایران علاقمند کنیم.

……………
   برچسبها:  داستانهای دروغی, دروغی تاریخی, برای سادگان, تاریخ ساده ها, داستان جعلی, تاریخ جعلی, سالروز ریزش, دیوار برلین.
………….
داستانهای دروغی تاریخی برای سادگان
مستند های مربوط
مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری
مستندی از نقشه وینلند، در این مستند نقشه بررسی می شود، ولی در کل سعی می شود بگویند نقشه جعلی است. کارشناسان نسخه های قدیمی و نقشه های تاریخی، نقشه وینلند را خیلی مورد دقت قرار دادند، ولی هیچکدام نتوانستند قطعی و علمی بگویند نقشه تقلبی است، زیرا واقعی است. مشروح در http://arq.ir/1355
* * * * * * * * * *
……………………….
    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  تارنمای ارگ ایران،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید.  در جهت دانش مربوطه این تارنما،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.
   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و تارنمای دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arq.ir.
ارگ ایران   http://arq.ir
پرسشهای خود را ابتدا در جستجوهای تارنما بنویسید،  به احتمال زیاد پاسخ خود را می یابید
جهت آینده ای بهتر دیدگاه خود را بنویسید،  و در گفتگوهای تاریخی و جغرافیایی و اجتماعی شرکت کنید
برای دریافت فهرست منابع نوشته ها در بخش نظرات زیر برگه مورد نظر پیام بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x